לאחר פיטורי המנכ"ל: פרויקטור הקורונה במשרד החינוך התפטר

אבי יעקב No Comments on לאחר פיטורי המנכ"ל: פרויקטור הקורונה במשרד החינוך התפטר

יום לאחר פיטוריו של מנכ"ל משרד החינוך ולאחר שנטען כי הפיטורים היו בעקבות התנגדותה של השרה לחיסונים בבתי הספר, פרויקטור הקורונה של משרד החינוך, יוגב נדב התפטר אתמול מתפקידו

משרד החינוך צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר פיטורי מנכ"ל המשרד: פרויקטור הקורונה של משרד החינוך, יוגב נדב התפטר אתמול (שני) מתפקידו, למרות בקשתה של שרת החינוך שיישאר. כך פורסם בערוץ 12.  נדב היה אחראי על מבצע החיסונים בבתי הספר.

התפטרותו הגיעה יום לאחר פיטוריו המפתיעים של מנכ"ל המשרד, יגאל סלוביק על ידי שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, על רקע חילוקי דעות ביניהם. כחצי שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד.

מקורביה של ביטון טענו כי הרקע לפיטורים הוא חוסר שביעות רצון מתפקודו של סלוביק ומכך "שלא קיבל את עמדותיה במגוון נושאים".

בפרסומים שונים נטען כי פיטוריו של סלוביק היו ברקע תחילת מבצע חיסוני הילדים בבתי הספר ולאור התנגדותה של ביטון לחיסון בבתי הספר, שהחל ביום ראשון – היום שבו הודיעה השרה לסלוביק את פיטוריו.

סלוביק אמר למקורביו בשיחה סגורה כי השרה היא התנגדה לחיסונים בבתי הספר בצורה עיקשת ונגד כל המלצות גורמי המקצוע. "נאלצתי לגשר בין החלטות הממשלה לבין הרצונות שלה", אמר סלוביק בציטוט שפורסם בערוץ 12.

מנגד, שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון הכחישה וטענה כי פיטוריו לא היו על רקע החיסונים בבתי הספר. "זו הטרלה, אין לי שום התנגדות שיחסנו את הילדים בתוך בתי הספר", אמרה ביטון.



0 תגובות